Agencja Havas Engage Warsaw zdobyła statuetkę Golden Arrow w jubileuszowej, dziesiątej edycji konkursu. Agencja odebrała nagrodę w kategorii experiential/ event marketing za projekt dla Coca-Coli.
Nagrodzony projekt „Powiedz to piosenką On Tour” był realizowany w okresie od lipca aż do września 2014 roku we współpracy m.in. z Grzegorzem Hyżym i Julą – gwiazdami polskiej estrady i idolami milionów młodych Polaków. Mechanika wydarzenia została oparta na mobilnej muzycznej scenie Coca-Coli, która pojawiała się w wybranych kurortach. W ramach eventów fani mogli skorzystać z ministudia nagraniowego, spersonalizować swoją puszkę coca-coli czy wziąć udział w muzycznym quizie.
Do tegorocznej, dziesiątej już edycji konkursu Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę projektów. Jury przyznało łącznie 23 wyróżnienia, 14 statuetek Golden Arrow oraz jedno grand prix.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/havas-engage-warsaw-zdobywca-statuetki-golden-arrow